ده قرار مهم برای زندگی مشترک

ده قرار مهم برای زندگی مشترک

ده قرار مهم برای زندگی مشترک

ده قرار مهم برای زندگی مشترک

«ده قرار مهم برای زندگی مشترک» نوشته‌ی دیوید آرپ و کلودیا آرپ و کارت و ناتل براون است. این کتاب از مجموعه کلیدهای همسران موفق است که به معیارهای داشتن یک زندگی مشترک موفق می‌پردازد.

در کتاب حاضر به ده موضوع مهم که اساس مشکلات و همینطور همدلی‌های همسران را طی سال‌های زندگی مشترک تشکیل می‌دهند، پرداخته شده است. این مطالب به زوج‌هایی که در آستانه ازدواج هستند کمک می‌کند تا قبل از زندگی مشترک درک و شناخت بهتری از خود و همسر خود داشته باشند و با شناخت کاملتری زندگی خود را آغاز نمایند.

نویسندگان این کتاب، دو زوج مشاور خانواده (خانم و آقای آرپ و خانم و آقای براون) هستند و در بیشتر قسمت‌های کتاب از تجربیات کلینیکی و یا زندگی مشترک خود نمونه‌های ملموسی را برای روشن‌تر ساختن مطالب مطرح‌شده، ارائه کرده‌اند. در مواردی که آنها از تجربیات شخصی خود صحبت می‌کنند، مطلب از زبان یکی از زوجین مطرح می‌شود و خواننده در حین خواندن مطلب متوجه می‌شود که مثلاً ناتل براون مطلبی را در مورد خود و همسرش کارت براون توضیح می‌دهد. (و یا زوج دیگر کلودیا و دیوید آرپ در حال نقل مطلب هستند).

در انتهای کتاب نیز تمرین‌هایی با عنوان «برنامه قرارهای شما» پیشنهاد شده است

حمیده شاهبان ،مشاورخانواده وزوج درمانگر
شماره تماس رزرو نوبت : ۰۹۳۹۳۹۲۹۹۵۲

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>